- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2010. január 3., vasárnap

Székelyföldi Termék Holywoodban

Bámulom a tévét a "zünnepek" alatt, és egyszer csak mit látok a képernyőn? Korondi háziszőttest! Ilyen gyapjú ágyterítőt én ott vettem, és pontosan így is néz ki! Hol vette ugyanazt a "Transporter", Jason Statham? Lenne kirakós ajándék-butik már Kaliforniában is?
 Egy biztos, az "In The Name Of The King" egyik főszereplője ezzel a termékkel felszerelkezve indul a győzelemre!
Hajrá Székelyföld, hajrá Korond!


 




2 megjegyzés:

gashi írta...

VArj csak, mert valami komediat neztem a multkor. Elfelejtettem a cimet, de valami Indiai tag megy Oxfordba es az egyik jelenetben, a falon az Erdelyi cimer log. Ketszer is leallitottam a filmet. Szepen, nagyban az erdelyi cimer.

Do-Mi írta...

A "Zindijánoktól" vette !