- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2010. április 2., péntek

Húsvéti Üdvözlet

Most már mihozzánk is megérkezett a Tavasz! Ha nem is érkezett volna meg, úgy is Tavasz lenne, és én akkor is feldíszítettem volna a "Húsvétfát". Most nem tudom, hogy van, vagy nincs ilyen fa, de ha Karácsonyfa van, akkor miért ne lehetne olyan is, hogy Húsvétfa? Legalábbis nekem most van!





Még a billentyűk is kivirágoztak!

Boldog Húsvéti Ünnepeket kívánok Minden Kedves Látogatómnak!

3 megjegyzés:

Mobi írta...

Nektek is kellemes ünnepeket, jó pihenést és kikapcsolódást a mindennapokból :) Én azt teszem :)

Névtelen írta...

KELLEMES HUSVETI UNNEPEKET KIVANOK NEKED ES CSALADODNAK!

Baby írta...

aldott ,bekes husveti unnepeket kivanunk az egesz csaladnak!