- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2011. augusztus 28., vasárnap

Még Tombol a Nyár.

Nos, én nem tudom, hogy ki hogyan van ezzel, de nekem szent meggyőződésem az, hogy nagyon nyár van még. Meglehet, hogy ez csak nézőpont, vagy talán csak perspektíva kérdése lenne. Mondom mindezt, mert a napokban, tegnap talán, sétálgattam barátommal a strandon, miközben ő a legújabb stratégiákat körvonalazta, és én, fene tudja miért, de igen hallgattam. Ez neki is hamar feltűnt, mert ez amúgy egy igen ritka jelenség lenne, hogy én ennyire szótlan legyek. Pár pillanatig kutakodva nézett rám, és egyszer csak elkérte a napszemüvegemet. Feltette az orrára, körülnézett vele, és akkor csak ennyit mondott:
-Tényleg, ezzel a szemüveggel egészen másképpen lehet látni mindent. Honnan szerezted?


Nos, ha tovább tart még a nyár, akkor harag nélkül, de rám egyelőre még ne számítson senki, oké? És ne kérdezze meg senki, hogy miért?

4 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Netán köze van a dolgokhoz azoknak a barna, formás domborulatoknak? Vagy, mint szokás szerint, megint félreértettem mindent?

Joe bácsi írta...

Nahát! Az én napszemüvegem is ilyen... :)

MJ írta...

:))

Nyárády Károly írta...

Attila, nyugodj meg, jól értetted! :-)
Örömmel veszem tudomásul, hogy nem lennék egyedül a perspektívákkal, igaz, Joe bácsi?
MJ, bizony! :-)