- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2011. szeptember 27., kedd

Az Ígéret egy igen szép szó!

A számtalan nyári élményeim, és igen kellemes meglepetéseim egyike közé tartozik, hogy megjelent az első verses kötetem is. Meglepetést emlegetek, mert én is csak akkor tudtam meg, mikor már elkészült az első példány. Hogyan történt meg mindez? Nos, erről nekem csak annyit szabad elmondanom, hogy erről egy igen kedves és nagyszerű ismerősöm gondoskodott, akivel korábban már beszélgettünk arról, hogy ideje volna egy ilyen kiadásról is gondolkodnom. Nos, én akkor nem igazán tettem tönkre magam az ötlet megvalósításával, és inkább kifogásokat kerestem. Nem úgy a kedves ismerősöm, aki jobban bízott bennem, mint én magamban, ezért a tettek útjára lépett, és egy igen szép napon az orrom elé tolta a kész művet. Bevallom, nagyon meglepődtem és igen érzékenyen érintett,  amitől csak igen szerencsétlenül hebegtem valamit, és jó időbe telt, míg rendesen a helyére sikerült illesztenem a dolgokat is. Ezúttal fejezem ki nyilvánosan köszönetemet és hálámat iránta, hogy egy ilyen nagyszerű meglepetést tartogatott a számomra. 
Íme az Ígéret című verses-kötet, benne az eddig megjelent verseim egy része.


Ide kattintva a kötet teljes tartalma is elérhető.

7 megjegyzés:

Spartacus írta...

Karesz barátom,engedd meg,hogy a verses köteted tartalma előtt gratuláljak annak az ismerősödnek,aki ily meglepetésben részesített téged,mert valljuk be nem nagyon vannak már ilyen emberek,akik ilyen önzetlenül tegyenek meg efféle tetteket!Te neked meg gratulálok,hogy ennyire produktív vagy,és örülök,hogy elmondhatom azt,hogy nekem is van egy ilyen nagyszerű barátom,még akkor is ha még nem sikerült személyesen megismerkednünk mind máig.Szóval Karesz,gratulálok!!!!!!!!!

Vörös liliom írta...

Szívből gratulálok első "gyermekedhez"! :)

Szeretettel: Dana

MJ írta...

Gratulálok Karesz!

szeterka írta...

Őszintén GRATULÁLOK !

MARILENE írta...

Parabéns pelo livro. Lamento não ter encontrado a opção de traduzir do português para o húngaro.

Edneia da Silva Pascoal Brito írta...

olá eu não consigo dizer seu nome ,mais o meu muito obrigada pela visita e por me seguir voce não sabe a alegria que eu sinto eu meu coração por voces estarem me ajudando muito obrigado.

Doris Dolly írta...

Karesz...ahora me ubique aqui en este blog...los poemas no llevaban comentario porque eran los del libro. ¡¡¡ Felicitaciones !! hermosa sorpresa la de tus amigos con tus bellos poemas.

un Beso desde Argentina