- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2012. január 19., csütörtök

Téli Divat

Mindegyre halljuk a tévében-rádióban, hogy tél van! Jó, hogy szólnak, mert ezek szerint valószínű lehet az, hogy egyesek még nem vették ezt észre!
Mint tudjuk, ma már a tél sem a régi, és akkor javasolják azt is, hogy illik ennek a néha szeszélyes időjárásnak megfelelően öltözködni! (jó, hogy vetkőzésről soha egy szó sincs!)
Nekem azonban van egy "testet öltött", nagyon gyakorlatiasnak nevezhető elképzelésem is egy ilyen ruganyos szerelésről, és... igen!
-Lányok, hódoljatok a divatnak! (télen is!)


7 megjegyzés:

Agnes. írta...

Birnatok Ti ezt , ferfiak, ugye Karesz?:)))

Nyárády Károly írta...

Hát... Ágnes, mit mondhatok? Szerintem nem lehet sokkal nagyobb gond, mint amit egy ilyen könnyen sikló bunda viselésének a gondja okozhat a nőknek. :-)))

Bohóc írta...

Nahát, nahát! Csak ki kéne fordítani a bundájából! :))

Muzsi Attila írta...

azt mondta az öreg, minek beugrani a vízbe és kiúszni a partra a szirénekhez? Nézni a hajóról is lehet.

Edó írta...

Elég őrült elképzelés Karesz,de nekem nagyon tetszik!:)

luna írta...

Bella imagine..
Un abrazo y mil besos..

★MaRiBeL★ írta...

…………(‘ ” ” () ♥
……….(“( ‘o’ , ). ♥
……….(“)(“)(,,). ♥
(¯`ღ´¯)(¯`ღ´¯)
..`•.¸(¯´ღ´¯)¸.•´
........`•. ¸.•´.
Lovely Kisses
★MaRiBeL★