- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2012. november 5., hétfő

Fordított Tükörben



Fordított Tükörben


Törékeny pillangó,  ó, ne jöjj hozzám ily közel,
mert én szárnyad töröm, az álmaidat veszem el!
Maradj távol tőlem, mert megéget téged lángom
csapdába csallak, a barátságom is csak járom
és nem vagyok én más, mint egy csalfa álom.

Fáklyám fénye éget, szavam is csak méreg
Lelkedbe furakszom, mint kegyetlen féreg
Megölöm benned a fényt, elveszejtlek téged
mert örömöm rontás, és gyilkolni sem félek
Álnoknak születtem én, ki pusztulásból élek.

Arcomon Káin jelét, lelkemben az átkát viselem
miáltal ledőlnek falaid, ha szemem én rád vetem.
Ezért hát óvakodj, maradj tőlem nagyon távol
karmaim közt véged, hiába vagy olyannyira bátor 
elkárhozol, ha templomodban én vagyok a prédikátor.


Nyárády Károly

3 megjegyzés:

Agnes. írta...

Nagyon szep Karesz!Utolag Boldog Nevnapot Kivanok!:)

Nyárády Károly írta...

Én pedig nagyon szépen köszönöm, és igen örülök Neked! :-)))

Spartacus írta...

Nagyon jó eme kis versike,és minden szavát értem..... :)))))