- Ne kérdezd, ki vagyok, mert:

"Senki sem különálló sziget...minden halállal én leszek kevesebb, mert egy vagyok az emberiséggel!

- Ezért hát sose kérdezd, kiért szól a harang! Érted szól!"

2012. december 4., kedd

Vigyázat! Az Unióban lopják a fenyőfát!



Hírek Brüsszelből! (jelenések könyve: amikor a fény kialszik)

Brüsszelből az idén száműzték az eddig szokásos karácsonyfát, miközben a város iszlám kisebbségének a rosszallására hivatkoztak. Ha minden jól megy, és az unióban miért ne menne bármi igen jól, akkor ezt  a szép gesztust jövőre már törvénybe fogják iktatni, és kiterjesztik az egész unió területére is! Azután már nem lesz karácsonyi gyertyaláng sem, mert a kontinensen élő tűzimádók féltékenységét sem illik felkelteni, és egy szuper-civilizált, uniós állatkert gondozóinak ezt illik figyelembe venni! Addig is a brüsszeli, hagyományos karácsonyi fenyő helyén idén egy nagyméretű képernyőkből összeállított förmedvény fog állni, ahol a digitális isten hívei fognak leborulni, és egyelőre a mindenható villanyáramot fogják megünnepelni. Ott majd minden hívőnek egy csatlakozási pontot juttatnak ajándékba, ahol ingyen, de a többségi adófizetők költségére, rácsatolódhatnak majd a hülyék agyhálózatára, és ahol a bűvös, de egyértelmű vezérjelek áradatának szent extázisában a Káosz Szózatát fogják élvezni a Szent Estén. 

In nomine Satana, et Dollar, et Euro! Omen!

Brüsszeli (világ)végnapok, 2012, december

5 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Mondjuk az engem egyáltalán nem izgat, hogy a brüsszeli polgárnak lesz vagy se karácsonyfája, van neki magához való esze, hogy szóvá tegye, ha zavarja. Az viszont zavar, hogy most a keresztény világ fel van ezért háborodva. A pedofil papokért nem volt ennyi aggodalom a médiában, mint ezért a fáért.
Ez a túlzott aggodalom -most nem téged támadlak, kedves barátom- úgy érzem egy kicsit képmutató, mert mindenki tudta első perctől, hogy az EU-val való lepaktálás az tulajdonképpen az élet más értékrendbe való helyezése. Senki nem volt olyan naiv, hogy ne lássa, számunkra ez a házasság nem vezet a boldogsághoz.
Amitől viszont én vagyok megbotránkozva, az az, hogy a kereszténységünk soha nem volt ennél felszínesebb, képmutatóbb mint ma. Reméltem, hogy hitünk és hazaszeretetünk fejlődni fog. Csak romlott. Gátlástalanabb lett a rabló, hazug ember is. Hányinger környékez amint verik le egymást a magyar állampolgárságért, aztán szaladnak, hogy lobog bele a hajuk külföldre és letagadják hazájukat, szülőföldjüket, identitásukat.
Én ezekért vagyok elkeseredve, nem a brüsszeli tévéfa miatt...

Nyárády Károly írta...

Attila, barátom, értem a hozzáállásod lényegét, lényegében nincs is vele gond, ha nem lenne mindig ott az a fránya "ha". Az, mely képes megkérdőjelezni minden logikus végkövetkeztetés lényegét, és minden valós tényállást is.
Mondom mindezt úgy, hogy soha nem voltam uniópárti, valójában soha nem hittem a mások kultúrájának, civilizációjának a felsőbbrendűségében, mert civilizált kultúra csak egy van, és az, földi ember számára egyelőre még csak utópia! Mindig azt vallottam, hogy kár és hasztalanság másokat majmolni csak azért, mert valakik hirdetik a szent Grál földi üdvösségét, és eközben elfelejtenek például egyszerűen csak emberek lenni.
Ami pedig a mai kereszténység hamisságát illeti, hát arról csak annyit, hogy az nem ma lett ilyen szemforgató, mert mindig is az volt, ám ezért már egyáltalán nem csak a jámbor hívek lennének bűnösök!
Ami most ezt a brüsszeli faszságot illeti, erről nekem azonnal a következő kérdéssorozat villan be az a agyamba:
Kinek érdeke most a jámbor keresztényeket így felhúzni, és főleg milyen céllal?
Ki találta ki ezt a hirtelen jött muszlim érzékenységet, amiről legkevésbé a kérdéses muszlimok tudnak?
És most akkor veheted sorba, és a válaszok elé beillesztheted azt a bizonyos "ha" határozót, és akkor kiderül, persze, akkor ha nem tudtad volna, hogy "Valaki mindig átver valakit!" :-))))) Hogy ki kit ver át? Ha én nem, ha te nem, és ha mások sem, akkor... azok olyan valamik lesznek!

Spartacus írta...

Karesz barátom,én nem folynék ennyire bele ebbe a mostani brüsszeli sajnálatos történetbe,mert nagyon messze vezetne,és borzalmasan hosszú lenne mindent kifejteni.Viszont a kérdésedet illetően:


"Ami most ezt a brüsszeli faszságot illeti, erről nekem azonnal a következő kérdéssorozat villan be az a agyamba:
Kinek érdeke most a jámbor keresztényeket így felhúzni, és főleg milyen céllal?
Ki találta ki ezt a hirtelen jött muszlim érzékenységet, amiről legkevésbé a kérdéses muszlimok tudnak?"
csak annyit,hogy:tényleg kérdés,hogy kinek az érdeke,és kik állnak ezeknek a szemérmetlen gazságoknak a hátterében????????

luna írta...

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ Feliz _()_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨fiesta,.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨y
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨*******.
**.con todo mi amor .**
....Luna....

batorba írta...

Kellemes, békés karácsonyi ünnepeket kívánok!

Szeretettel:

„Batorba” Csilla

„Van a csoda... Karácsony csodája. Amire várunk. És ami teljesedik. De ez a csoda nem a színes szalagokkal átkötött dobozokban rejlik. Nem a feldíszített zöld fenyő alatt találod. Ezt a csodát másutt kell keresni, másutt lehet megtalálni. Ez a csoda a kedves szavakban, őszinte, szívből jövő kívánságokban, szerető érzésben érkezik. És kell ennél nagyobb ajándék? A következő háromszázhatvanöt napban ezek kísérnek, ezek adnak erőt. Nem a csomagokban lapuló tárgyak, hanem csakis ezek. Csak ezek... Ez a karácsony csodája.” Csitáry-Hock Tamás